Zasady

LARP SMT czyli:
Co robić, kiedy cała ekipa konwentu została opętana przez demony i nikt postronny nie może się dowiedzieć, że tak się stało. Kto może pomóc? Kto pozbiera się w tym harmiderze?!
Europejskie zrzeszenie demonologów na wiecu w 2001r ustaliło: Obowiązuje KATEGORYCZNY zakaz ujawniania istnienia demonów osobom niewtajemniczonym i wywoływania paniki. 



Tworzenie Postaci

Prosimy o napisanie co najmniej kilku zdań bo po tym jak je napiszecie (im bardziej się popiszecie tym lepiej) możemy wam pozwolić na różne rzeczy, bądź jeśli nie napiszecie nic zabronimy wam kilku. Rozumiemy że ktoś może nie umieć pisać (coś tam każdy umie i to się liczy) ale po prostu nie chcemy strzelić gafy i dać komuś czegoś z czym sobie nie poradzi.

1) Wysłanie emaila na adres: larpsmt@gmail.com o temacie "LARP SMT Postać" (lub podobnym)
z zamieszczonym następującymi informacjami:
- koncept postaci (zastrzegamy sobie prawo do zażądania zmian.)
- informacja o doświadczeniu na polu LARP/RPG
- znajomość serii? Megami Tensei? Shin Megami Tensei?

Koncept postaci jest to zarys historii postaci, skąd się wzieła i dlaczego tak a nie inaczej. Chodzi tylko o przeszłość i może o opis pierwszej styczności z demonami. NIE chodzi nam o profil psychologiczny!

Do LARP'a zrobiliśmy lekko odmienny od gier system i zostały dopuszczone różne rodzaje summonowania:
jako Devil Buster (wg. serii Digital Devil/ Megami Tensei)
jako Devil Summoner (wg. serii Raidou Kuzunoha)
i jako Persona-user (wg. serii Persona) (Z pewnych faktów wszyscy Persona-uzerzy są uczniami szkoły w której odbywa się konwent)
Nazwijmy to "klasami postaci", różnią się one lekko między sobą ale aby nie zepsuć zabawy nie podamy tego na stronie. Zostaną one zasugerowane wg historii postaci. Możecie nam też wy zasugerować co byście chcieli ale zastrzegamy sobie prawo do odmowy w przypadku gdybyśmy mieli mieć zbyt wielu graczy z tą samą "klasą".

2) Nasza odpowiedź:
2a) Zatwierdzenie:
- podesłanie rozwiniętej historii postaci dopasowanej do LARPa na podstawie konceptu.
- podesłanie punktów postaci do rozdania,
- sugestia klasy,
- sugestie charakteryzacji,
- wprowadzenie.
2b) Odmowa:
- Prośba o zmianę pomysłu postaci
- Nasza propozycja postaci

W zależności od spójności nadesłanego konceptu, postaci będą obrabiane do trzymającej się kupy formy. Lub przydzielane odgórnie.

3)Tu będzie troche wysyłania mail w obie strony:
- Odesłanie nam rozdanych punktów postaci.
- Ostateczne zatwierdzenie postaci.
- Nadesłanie numeru telefonu.
- Wysłanie kodu do odebrania postaci przez sms. (z tym kodem przychodzicie po postać)

4)Odebranie karty postaci na miejscu:
- Losowanie czarów
- Losowanie demonów
- Kilka przypomnień i informacji.

Komunikacja

Podczas LARP'a obowiązuje komunikacja z MG przez sms'y, ze wględu na ich inne obowiązki podczas konwentu. Numery telefonów do MG zostaną udostępnione graczom. Numery telefonów graczy zostaną udostępnione MG i tylko i wyłącznie MG na czas trwania LARPa.
Szkoła zostanie podzielona na sektory z wypisanymi w nie numerami telefonów na które w razie sporu pomiędzy graczami wysyłacie sms'a z opisanym miejscem gdzie jesteście i czekacie chwilę aż przyjdzie MG.
Mapkę sektorów dostaniecie w karcie postaci.

Mechanika

Słowniczek:
MG - Mistrz Gry - istota rozstrzygająca spory i kierująca zrządzeniem losu.
Siła - Siła ciosu neutralnego, zadawanego gołą pięścią - broń może dodać do tego bonus lub element.
Szybkość - szybkość reakcji podczas walki odpowiada za kolejność w turze i uniki.
Wytrzymałość - Odporność na ciosy nie magiczne.
Magia - Siła elementalnego ciosu magicznego i odporność na takowe.
HP - punkty życia
MP - punkty magii
Buff - Zaklęcie wspomagające
De-buff - Zaklęcie osłabiające
Demon -  istota nadnaturalna pochodząca z innego świata chcąca szkodzić istotom z tego.
Persona - zmaterializowana siła duchowa osoby która walczy z demonami.
Demon Buster (DB) - osobnik zajmujący się negocjacjami i tępieniem demonów przy pomocy technologii.
Devil Summoner (Smn) - osobnik zajmujący się negocjacjami i tępieniem demonów przy pomocy magii.
Faza pasywna -  moment tury w którym czeka się na swoją kolej ataku i broni przed atakami strony przeciwnej.
Faza aktywna - moment tury w którym możemy wykonać: atak, zaklęcie, buff, de-buff lub spróbować uciekać.
Atak z zaskoczenia - atak na przeciwnika wykonywany w turze zero kiedy przeciwnik przyzywa demony.

Przebieg walki:
- Zainicjowanie potyczki z innym graczem (mogło np. pójść o rozlaną colę na badża)
- Wysłanie sms'a do MG sektora w którym stoicie
- Przedstawienie kart postaci MG.
- Tura Zero:
                  - Deklaracja zaklęć - dotyczy tylko DB
                  - Wezwanie demonów - opłata za akcję do w postaci magnetytu do MG
                  - Ustalenie kolejności w turze
                  - Potencjalny atak z zaskoczenia
- Tura I:
Faza 1 --
                  A - aktywna
                  B - pasywna
                  C - pasywna
Faza 2 --
                 A - pasywna
                 B - aktywna
                 C - pasywna
Faza 3 --
                 A - pasywna
                 B - pasywna
                 C - aktywna
- Tura II:
- ponowne rozpatrzenie kolejności w turze jeżeli ktoś rzucił buffa albo de-buffa wpływającego na szybkość
- Fazy
Do momentu znokautowania lub poddania się jednego/więcej z graczy.

Łapanie Demonów

Zdecydowana większość ekipy konwentu została opętana przez demony, możesz próbować:
- Porozmawiać z nimi i przekupić do przyłączenia do siebie.
- Spróbować je złapać na siłę (Tylko Smn)
- Zabić je
Demony reagują na pieczęć do wzywania jak na kocimiętkę jeśli chcecie sprawdzić czy członek ekipy jest opętany wystarczy mu machnąć przed nosem pieczęcią (którą będziecie mieć na okładce karty postaci). Demon wtedy ujawnia się i możesz przystąpić do akcji. Oczywiśce demon może cię zignorować lub najnormalniej uciec. Nie goń go wtedy bo możesz wpaść do jego kryjówki gdzie będzie ich więcej. Możesz też trafić na członka ekipy który nie jest opętany i nie będzie wiedział o co ci chodzi. Starajcie się nie ujawniać.

Wiązanie paktu:
Demon złapany to jeszcze nie demon który może z nami walczyć. Należy demona zaprowadzić do Katedry Cieni i tam zawiązać pakt. Wystarczy przyjść i pokazać demona, a za uiszczeniem drobnej opłaty obsługa wszystko zrobi. Demon Buster może mieć ze sobą cztery demony, natomiast Devil Summoner tyle na ile mu siła woli pozwoli (niektórzy bardzo dużo).  Oczywiście nie musicie od razu wiązać paktu z każdym złapanym demonem, ponieważ demonów bez paktu możecie mieć ze sobą nieskończoną ilosć... tylko że się nie słuchają.

Fuzje

Większość demonów biegających samopas po terenie konwentu jest dość słaba. A żeby pozbyć się ich wszystkich przydało by się więcej siły. Po to pod przykrywką LARPa sprowadziła się na imprezę Katedra Cieni można tam łączyć dwa słabe demony w jednego potężniejszego. Nie martwcie się o swoje demony nie zbuntują się one to bardzo lubią. Katedra Cieni została też upoważniona przez pewnego osobnika do wzmacniania Person esencją wyciągniętą z złapanych demonów. 
Informacje co do cen fuzji oraz przebiegu zabiegu na miejscu. (Cennik tylko w walucie Mcc)